На початку заняття було розглянуто «Дерево асоціацій» за яким визначено з чим асоціюється слово «ринок», з'ясовано визначення цього слова та як вони поділяються за територіальним охопленням. Визначено основні етапи аналізу ринку. 

   На прикладі аналізу ринків м.Харкова було з'ясовано, що найбільше купують харків'яни. Наведено 5 пунктів з яких складається прийняття рішення про покупку, які категорії роблять найбільше покупок. Кожен учасник заняття зміг визначитися до якого з 6 видів споживачів він відноситься. А також розглянуто приклади як купують місцяни, де, коли і скільки.

    

Запрошуємо доєднатися до наступного заняття за посиланням, яке знаходиться на головному сайті університету у розділі ШКОЛИ РОЗВИТКУ : https://cdok.kname.edu.ua/index.php/uk  . 


Університет в соцмережах

Kname  facebook 5 xxl  instagram  

 

vtour

 

abitur

підготовчі курси 4

 

підготовчі курси 2