Що, ви не задавалися такими питаннями? Ми теж, до сьогоднішнього дня. А 20 березня 2019 року в ХНУМГ ім. О. М. Бекетова сталося незвичайне: гостями освітньої платформи «Шкільний омбудсмен» стали колективи дитячих правових театрів і... патрульна поліція.

І якщо поліцейські «просто робили свою роботу» і розповідали юним правозахисникам про способи боротьби з булінгом, то театрали пішли далі і препарували дитячі казки на предмет правових колізій. Жоден з персонажів серйозно не постраждав, але глядачі, здається, надовго втратили здатність вірити в казки.

Але це ми вже випереджаємо події. Почнемо з початку.

Захід, який був підготовлений і проведений фахівцями ХНУМГ ім. О. М. Бекетова (кафедра правового забезпечення господарської діяльності та Центр доуніверситетської освіти і кар’єри) за підтримки Департаменту освіти Харківської міської ради, почався з короткого привітання господарів і відразу модулював до робочого формату – інтерактивної лекції представників патрульної поліції «Булінг: правові аспекти».

Старший інспектор з особливих доручень відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції в Харківській області, старший лейтенант поліції Ведмедеря Євгеній Вікторович і інспектор відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції в Харківській області, старший лейтенант поліції Гасанова Джаміля Аріфівна розповідали шкільним омбудсменам і учасникам правових форум-театрів про різновиди булінгу, вчили відрізняти його від інших видів правопорушень та розробляти стратегії протидії.

Школярі, не чекаючи на закінчення виступу полісменів, відразу ж підключилися до обговорення проблемних питань, тому лекція перетворилася на сумісний мозковий штурм правоохоронців і школярів.

Подібна співпраця настільки сподобалася дітям, що вони не відпустили гостей і по закінченні лекції. Для інспекторів знайшлася нова роль – експертів-практиків, які б могли прокоментувати виступи правових театральних колективів.

3

Саме цим виступам була присвячена друга частина заходу, яка об’єднала абсолютно всіх учасників у сумісному дійстві за наступною схемою:

  • театралізована постановка фрагменту літературного твору;
  • коментарі аудиторії;
  • коментарі експертів (викладачів кафедри правового забезпечення господарської діяльності – к. ю. н., доцента Бровдій Алли Михайлівни і к. ю. н., асистента кафедри Врублевської-Місюни Катерини Миколаївні – та інспекторів патрульної поліції);
  • коментарі авторів і учасників постановки та їх міні-дискусія з експертами.

Підсумки «театральної частини» підвела Інна Валентинівна Полякова (методист Науково-методичного педагогічного центру Департаменту освіти Харківської міської ради), а всього заходу – кураторка освітньої платформи «Шкільний омбудсмен» Інна Ігорівна Килимник (завідувач кафедри правового забезпечення господарської діяльності, к. ю. н., доцент), яка подякувала присутнім за активну роботу в новому, незвичному форматі, висловила своє захоплення маленькими акторами з їх активною громадською позицією і нагадала шкільним омбудсменам про дедлайн подачі проектів на конкурс «Я – омбудсмен».

Отже, подалі у школярів – захист проектів, боротьба за перемогу, нагородження кращих. Цьому буде присвячено наступні заняття омбудсменів у нашому університеті в квітні-травні, тож про закінчення роботи говорити ще зарано. Але саме після цієї зустрічі хочеться підвести деякі проміжні підсумки. Чому?

Адже саме цього дня харківська громадськість змогла на власні очі побачити, що освітня платформа «Шкільний омбудсмен» за неповний рік свого існування не тільки стала у пригоді юним омбудсменам у їхній роботі в школах міста, але й перетворилася на майданчик для консолідації споріднених правозахисних організацій – спільнот дітей, не байдужих до гострих соціальних питань, до порушення прав своїх однолітків. Спільнот дітей, які захищають дітей.


 

 підготовчі курси

підготовчі курси 3

підготовчі курси 4

підготовчі курси 6

підготовчі курси 2

підготовчі курси 2

підготовчі курси 5

 

ЦДОК копия копия 1

#BeketovOpenSpace

Реєстрація копия

IMAGE 2019 10 01 100217

Вступнику

бак

маг