Доценти кафедри Шептуха Олена Михайлівна та Тохтамиш Тетяна Олександрівна ознайомили присутніх з основами маркетингу та реклами; як генеруються ідеї та концепції для рекламних кампаній; яким чином розробляється рекламний проєкт для покращення міста, а також як здійснюється вибір оптимальних креативних рішень для міста.
Наведено цікаві факти про маркетингову та рекламну діяльність, які прийми застосують супермаркети для того, що привернути увагу покупців та спонукати їх здійснити якомога більше покупок. Слухачі також познайомились з терміном «маркетинг міста» та характеристиками міста як товару. Особливу зацікавленість викликали приклади стратегій міст, реалізація креативних стратегій в містах світу та Харкові зокрема.
Запрошуємо доєднатися до наступного заняття за посиланням, яке знаходиться на головному сайті університету у розділі ШКОЛИ РОЗВИТКУ : https://cdok.kname.edu.ua/index.php/uk/